Hallå kära vänner!!

Spenderar även denna veckans sista dag hemma.
Har ingen feber nu, men är fortfarande lite slem i rören.
Inte så farligt, men det känns bättre att vara hemma och bli helt frisk än att gå tillbaks och jobba och kanske inte orka. På måndag blir det nya tag i stället!!
Blir ni känsliga när ni har feber??

Det blir jag!! Inte bara fysiskt, utan psykiskt oxå.
I onsdags skippade jag Iprenen på eftermiddagen, så jag spenderade hela kvällen med feber.
Detta resulterade i att mina ögon tårades till inledningen av Arga snickaren. INLEDNINGEN!!
Alltså den delen som börjar med "Detta händer i kvällens program av Arga Snickaren:"
Det är väl ganska känsligt?? =)
Sen blev de så klart fler gråtsessioner under programmet...
Under Grey´s tror jag att jag grät 5-6 gånger, varav riktigt ordentligt på slutet...
Nähä, nu börjar denna kvart att rinna ut, snart dör batteriet..
Hej på er så länge!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin



Jag fick ett "Saknar helena skov" nu på morron

så jag kollar bloggen

och ser att du är sjuk.

Krya på dig gumman

Kram

2009-11-21 @ 09:12:50
Postat av: Helena

Men hej! Jaså, det fick du!! =)

Ja, har varit lite krasslig, men snart så är jag frisk!! Har faktiskt saknat dig oxå! Brukar titta på Project:Runway säs 4, och där är det en kvinna med som påminner om dig. Lite raggarstuk, har tatueringar och grejer, ja, påminner om dig, fast hon har långt BLONT hår, Sweet P heter hon.

2009-11-21 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback