Hallå!

Händer inte så mycket idag.
Skulle ha varit simning, men då U är i Egypten, I jobbar till 18.00 och jag jobbar till 17.30 så är det ganska kört.
Istället väntar pump på mig ikväll.
Träningsvärken är faktiskt inte så illa som jag trodde, även om det känns. Fast jag tror hela tiden att det ska göra ondare än vad det gör, så jag förbereder mig hela tiden på smärta med grimaser och ljud, men så händer inget...
Kan förmodligen se rätt lustigt ut...

Jaja, är ändå övetygad om att det kommer att kännas i kväll, benböjen brukar börja svida efter ungefär tre böj.. Men som sagt: Vill man vara fin får man lida pin.

Blev ingen promenad igår i alla fall, men städning hann jag med, så nu är det hyfsat fint.
I alla fall i köket och vardagsrummet, hallen blev bara snabbstädad och likaså badrummet, då lillasyster ringde från Umeå och surrade bort en bra stund.
Men jag är nöjd i alla fall! Så länge det inte knastrar för varje steg man tar så får man vara glad!!

Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete!!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback