Hur gick det då??

Jo, som jag misstänkte så skulle E hämta bilen idag...
(Om det är nån som inte vet, så ligger Lillsjöhögen ca 7 mil bort, inte så nära alltså...)

Så när han ställde frågan så låtsades jag vara döv. Kändes inte lika dramatiskt som om jag skulle spela död..
Och så bytte jag samtalsämne. Frågade hur han haft det på jobbet..
Han förstod inte riktigt, han bara: "Hallå?! Jag ställde en fråga!!"
Så jag ignorerade frågan tills jag kom på en lösning (tog ca 20 min): "Kanske A kan följa med dig!!"

Och det kunde han!! Så jag slapp!
Den enda tråkiga nu är ju att jag blev ensam hemma med all städning....
Det är faktiskt inte sååå himla farligt, värst är hallen, som vanligt... Men det ska göras i alla fall!
Och jag är på god väg att slösa bort all tid på datorn... Sånt är jag bra på!!
Skulle kunna spendera all tid E är borta vid datorn! T.ex. så skulle jag vilja kika på bägge avsnitten av Ullared, då jag missat bägge. Verkar vara en riktig höjdarserie!


Nähä, hej då då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback