Jippi!!!

E har hittat en laddare som kan ladda batteriet till datorn!!
Jag har åter kontakt med världen!!
Får se hur bra det funkar framöver, om man bara kan ladda när den äv avstängd, eller om det funkar ändå.Igår gick det inte att strata den med kabeln i, men nu har den laddat några timmar och då startade den!!
Annars får man väl vara uppkopplad så länge batteriet orkar, man ska tydligen "motionera batteriet" vilket vi inte gjort, då vi haft i laddaren hela tiden. Det ska man tydligen inte ha... Tänk på det!!

Men hur mår jag då??
Jodå, det är hopp om livet!! Idag är jag feberfri!! Lite snorig och hostig fortfarande, men feberfri!!
Får se hur det blir med jobb imorgon, men ljuspartyt känns räddat i alla fall som det ser ut idag!

Även idag vaknade jag tidigt, när E´s väckare ringde, så dagarna blir extra långa...
Vid kvart över sex vaknade jag imorse. Trodde jag skulle somna om, men icke, så det var bara att kliva upp.
Men har fått ganska mysiga vanor på morgnarna nu.
Först Vakna med the voice och en stor kopp te med citron och honung i.
Sen frukost till Efter tio med Malou. Sen blir det liksom lite zappande tills jag hittar nåt bra.

Eller om jag orkar så har jag pysslat lite, tvättat, diskat....
Idag kanske jag orkar baka lite till lördag (fast ingen kanske vill äta förkylningskakor...)

Nähä, nu ska jag passa på att uppdatera mig lite på alla andras bloggar medans ström finns!!

Halva batteriet tror jag har gått åt till detta!

Puss på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback