Jul jul strålande jul!!

Har börjat prata julsånger på jobbet, och julkänslorna börjar välla upp i mig!!
Just nu är det alla julfilmer som måste se innan självaste julafton som kroppen längtar mest efter!!
Till den gruppen räknas dessa:
 

 

                    
Det var faktiskt Tomtemaskinen jag kom att tänka på idag och riktigt längtade efter att se!!

Sen är jag brydd på om denna film kan vara bra.



Hmm, ni måste ju tro att jag lever framför och för tv:n efter alla mina videotips. Så är väl kanske inte riktigt fallet, men den spelar absolut en stor roll i mitt liv, även om jag önskade att jag kunde säga nåt annat...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Ooooh jag har typ längtat sen förra julen till nu för att få se alla mysiga julfilmer igen! :)

2009-11-12 @ 14:01:53
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback