Nu lever man igen!

Har varit seg hela dagen, hade varit mindre förvånad om nån form av alkohol hade intagit min kropp igår, men det gjorde ju inte det!! (Förutom de där klunkarna på välkomstdrinken jag hann ta, innan C påminde mig om att jag skulle köra!! Haha, förvirrad eller vad?? Gick raka vägen in och tog mig en välkomstdrink, tänkte inget mer på det, det är ju vad man brukar göra!! Tur att C är klar i knoppen i alla fall!!)

Har hunnit med lite av sakerna idag i alla fall.
*Varit till L, som verkligen VAR bakis!! Haha, inte många hästar på gång där i dag i alla fall!! =)
*Sen när vi kom hem så bara skrek min kropp efter en promenad!! Och vem är jag att säga nej!! Eftersom det var vid middagslagningstid och E tyckte att jag borde göra nytta i köket istället, så blev det bara en kort promenad, men ack så skön!!
Efter kanske tio minuter så kände jag att syftet var uppnått, att andas in frisk och kall luft!!
Så då vände jag hemöver igen. Men kameran var med, så det blev en och annan bild.
Såklart så har det varit en klarblå himmel idag och strålande sol, bara för att jag tillbringat större delen av dagen inomhus!! (Detta faktum bidrog till att jag var tvungen att gå på promenad!!)



Jaha, mer då?
*Hittat igen köket som hade, som jag sa förra helgen, försvunnit under en massa bråte, tog väl ungefär en vecka att göra det. Och hallen ser ut att vara invaderad av, ja, ännu mera bråte!! Detta trots att jag plockat igen alla mina grejor därifrån. Märkligt att E, som har den absolut största garderoben i huset, utan konkurrens, måste ha sina kläder i hallen!!
*Lagat middag, hemmagjord pizza, som verkligen proppade magen full!!

Sen har vi faktiskt inte hunnit med nåt mera, vilket inte gör mig nåt.
Det enda som jag hade hoppats att vi skulle ha hunnit göra mer var ju att montera x-traljusen och laga handbromsen, har ni hört det förut?? Men icke... Kanske nån annan som känner sig manad att hjälpa mig med detta?? Skulle gärna göra det själv, men mina elektriska kunskaper sträcker sig inte så långt...

Nu sitter vi i soffan med svärföräldrarna. Ljusen är tända och kaffet ska väl kokas.
Sen väntar glögg och pepparkakor till kvällen, och kanske lite mera snacks oxå.
I och H skulle komma förbi och mysa lite!!

God kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback