Ooo!!

Hade rekord på bloggen igår, 39 besökare!! Wiihaa!!
Men ändå nästan inga kommentarer....

Hade bestämt mig för att jag inte skulle nämna nåt alls om kommentarer, men ofta känns ni för hemskt tråkiga!!
Jag skriver inlägg efter inlägg, och (nästan) varje gång jag går in på bloggen så visar kommentarsfältet på 0 kommentarer. Inte ens nån som skriver "Du verkar psykiskt störd" efter mina avslöjanden om konstiga drömmar, eller "jag vill oxå se den filmen" inte ens.. nånting...

Ni kan väl säga nåt i alla fall!! Är ju alltid skoj med respons på det man skirver, jag är ju här delvis för eran skull, och då vore det ju roligt om ni ansträngde er lite för min skull!! Nåt måste ni ju tycka, eftersom ni ändå är in här lite titt som tätt!!

Känner mig som matadoren i Tjuren Ferdinand!
"Stånga mig, sparka mig, hoppa på mig, gör någonting!

KOMMENTERA MIG!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Halloj! Lämnar en liten hälsning så du vet att jag varit här!!!!!!! Kram

2009-11-04 @ 13:21:15
Postat av: Paulin

Haha! Jag tänkte faktiskt skriva en kommentar på inlägget om filmerna du ville se, att jag också ville se de flesta av dem, men jag kände, ääh, vad tråkigt att bara skriva så..! Men då vet jag att du inte tycker det ;D

2009-11-04 @ 13:41:56
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej hopp!

Jag är inne och tittar till dej så gott som varje dag! Och jag gillar att läsa dina inlägg:-) Ska försöka att lämna en liten hälsning då och då! Ses på jobbet i morron, kram!

2009-11-04 @ 16:50:18
URL: http://www.slattmyrens.cybersite.se
Postat av: Hanna

Ett avstamp av mig.... ( hur är det med dina avstamp) :) kram

2009-11-05 @ 10:51:36
Postat av: Helena

Hallå alla vänner!! Det var fyra, ni andra då??

Jo, jag brukar ju försöka stampa, men du skriver ju inte så himla ofta Hanna!! Och jag försöker faktiskt skärpa till mig oxå, nån kanske har märkt det??

2009-11-05 @ 17:44:24
Postat av: Helena

Och här är nummer 5! Har dig på bloglovin och när man har ca 30 nya inlägg (ibland mer) att läsa när man loggar in, blir det sällan att man kommenterar någon alls. Ska försöka bättra mig, lovar"!

Filmerna förresten...verkar som vi har väldigt lika film-smak...

Kram

2009-11-05 @ 17:51:26
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback