Pjuh!

När man har uppehåll i träningen i två veckor får man räkna med att träningsvärken kommer tillbaks!!
Hua, vad jag känner att mina muskler inom några timmar kommer att värka ordentligt!!
Ena bicepsen känns som om den kommer att sluta i kramp!! Det är som en molande värk!

Men men, som man säger: Vill man vara fin, får man lida pin!

Ikväll känns det som om jag bara vill ligga hemma i alla fall!!
Längtar efter soffan!!

Hade tänkt mig kvällen såhär, om jag orkar och inte hamnar i soffan på en gång...
*Äta middag
*Plocka och städa och dammsuga
*Kortare promenad, så jag kan stretcha lite.
*Soffan
*Soffan
*Soffan
*Sängen!!

Det låter väl härligt!!

Men f****n....
Kom precis på att E surrade igår om att hämta hans bil som är färdiglagad i Lillsjöhögen...
Jag får spela död....

Nån annan som kan följa med honom?

Nähä, ska surfa vidare...

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback