Sjuk....

Buhu, nu har det även drabbat mig...
Ja, inte svininfluensan, men en vanlig förkylning skulle jag tippa på.
Kände redan igår att nåt var på gång i halsen.
For på jobbet imorse, brukar ju dröja en stund innan man kraxar igång sig, men efter ett tag kände jag febrig och ont i halsen och lite hostig. Så nu är jag åter hemma.
Är inte orolig för svininfluensan i alla fall...
Nu ska jag gå och kika på Slumdog millionare, har velat sett den länge, men E har aldrig varit intresserad, så innan jag for hem nu så hyrde jag den!! Så nu ska jag bädda ner mig i soffan med några Fishermans friends..
Host på er!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Men huga då, du får krya på dig! Slumdog Millionaire var ju skiiitbra, till och med Anders tyckte det!

2009-11-16 @ 11:17:30
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena A

Krya på dej! Hoppas du gillar filmen, jag tyckte att den var toppen bra:-)

2009-11-17 @ 11:59:59
Postat av: Anonym

Nämen pluttegummanlillastumpan! Du får krya på dig! Förresten var det den filmen som vi såg på när vi var i Kall? Den vi aldrig såg klart? För den verkade ju vara skit bra ju! KRAM!

2009-11-17 @ 18:23:58
Postat av: c

2009-11-17 @ 18:24:51
Postat av: Helena

Tack!

Jodå, filmen var bra!! Och det var den vi började se i Kall!!

2009-11-18 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback