Söndag

Ojojoj, jag som var nykter igår känner mig bakis...
Inte bra...

Klockan var halv fyra innan jag fick krypa ner i min osköna säng...
Då hade jag skjutsas hem ungefär 75% av alla festdeltagare, inklusive födelsedagsbarnet självt!!
Men det var det värt, han hade så kul!!
Det var en trevlig tillställning i alla fall, med god mat och trevliga människor!
Jag träffade även en bloggläsare där!! En manlig dessutom!! Trodde inte jag hade några sådana, men en har jag i alla fall!! Men en smygläsare såklart, J, hej hej!! =)

Sen kom i alla fall E upp och väckte mig vid halv nio imorse. HALV NIO!! Efter fem timmar!!
Var jag pigg då?? Näe, skulle inte tro det. Däremot låg jag vaken länge innan jag kunde somna om. Vilket gjorde att jag sov till 11.40, när han väckte mig andra gången...
Så nu är jag, om inte utvilad, så i alla fall vaken. Och känner mig nerslagen som om jag vore bakis!
Ska ta och få i mig nån frukost nu, sen väntar en massa grejer vi skulle ha gjort idag, får se hur mycket vi hinner med, känner mig inte så pigg på nåt annat än att ligga i soffan just nu.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback