Frestelser!!








Måste bara berätta om en sak som jag skulle rita oxå på Rita och gissa. En kategori var ordspråk och talesätt.
Är det nån som hört tals om, eller vet vad talesättet "Man ska inte skåda given häst i munnen" betyder??
Inte vi heller... Inte så lätt att gissa då... Men rita det skulle jag...
Jag fick U att gissa på "Man ska inte titta en häst i gapet?", nå närmare än så vet jag inte om man kan komma utan att gissa rätt...

Nähä, nu är filmen slut, och kroppen är såååå himla redo för sängen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, ja det ordspråket var nog inte så lätt att få fram med papper och penna. Tror det betyder någonting typ att man inte ska se på en present med kritiska ögon... Eller nåt:-o

2009-10-25 @ 10:27:28
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback