Gåbingo med spöken!

Det har vi varit på ikväll. Väldigt trevligt och gemytligt och familjärt!!
Gick med syster och hennes familj. Sen blev det IDOL och en massa gott på Näset hos de.
Imorgon blir det Birsta i alla fall!! Blev ett snabbt beslut med C, hon ska oxå följa med.
Så nu har jag försökt knåpa ihop en inhandlingslista. Såklart kommer jag typ inte på nåt att handla nu då, bara för att vi ska iväg. Men det blir väl billigt då!! =)
Näedå, har ju lite julklappar som ska inhandlas i varje fall.
Men det blir ju inte en så sen resa, då vi ska på kalajs vid 18.00.
(Mellanrum)
Och som ni läste på önskelistan, så har vi förhoppningsvis en USA-resa att se framemot.
Har planerat det med U och B, och har skapat en sparbössa, det var den jag pysslade ihop häromveckan:
Och tänkt att det blir nångång nästa sensommar/höst, och att det blir flera städer som vi bilar emellan.
Nå mycket längre har vi inte kommit, därför som jag inte ville avslöja nåt tidigare, men nu ska vi på allvar spara pengar!
Ändra blir det västkusten med San Francisco, Las Vegas och Los Angeles som huvudmål eller så blir det östkusten med New York och Florida som huvudmål. Har inte bestämt det än heller.
Men nu ska vi spara varenda krona vi kan, så är det bara att hoppas att det blir av.
Det skulle verkligen bli en dröm som går i uppfyllelse!!!
Så håll alla tummar för oss!!!
(Mellanrum)
Men nu blir det sova, tänkte komma iväg tidigt imorgon till Sundsvallet, så man hinner med så mycket som möjligt!!
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback