Grått

Det har det varit hela denna helg, och hela denna veckan för den delen.
Ingen gul sol, eller vit snö eller blå himmel, bara grått, grått och grått.
Har hunnit med mycket inne idag i alla fall, ur städsynvinkel. Skööönt.
Då ska man återigen då bara försöka hålla efter. Det är där vi är väldigt dåliga.

Eller oftast blir det så att jag blir tokpedantisk och plockar upp varenda liten pinal som kommer i min väg -i några dagar. Sen blir jag så less och arg på att jag är den enda som gör det, och då slutar jag, och så är det ingen som gör det. Vilket resulterar i förmodligen redan vid nästa helg så ser det lika jävligt ut igen. Men man får väl se det så att vi hade fint i några dagar i alla fall... =)

Var ut på promenad idag oxå faktiskt, har även hunnit med det!! Är väl kanske för att man tjänade en timme där imorse. Gick till U och B i alla fall, strax över en timmes promenad. Skönt!! Hade med mig kameran oxå, planen från början var att knäppa nå fina kort i dimman, var en tjock dimma över hela Pålgård hela förmiddagen. Men inna jag kom iväg på promenad hade det mesta av den lättat, så det blidde inga mystiska dimkort.
Däremot täntke jag att det kunde kanske vara kul med lite gråa och trista kort som omväxling till alla färgglada kort, så jag knäppte lite ändå där jag gick.
 



 


                                                                              
Fast då tog batterierna slut istället.
Det enda jag hann knäppa var dessa fyra bilder, och som ni ser så var det väldigt grått och trist i Pålgård idag.
Var ingen bra dag för fotografering helt enkelt...

Nu har vi varit hos svärföräldrarna och käkat middag oxå.
Och snart ska V bege sig till sin Mor.
Då blir det nog soffan resten av kvällen, utom om nån av oss orkar gå upp till frysen och hämta resterna från den snuskigt goda Philadelphiatårtan från igår...

Adios Amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback