Haha, snabb jag....

Pauerlajn berättade precis att det är Darin bara har gjort en cover, att originalet står Coldplay för.
Har med stor säkerhet hört den även med dem, men jag LYSSNAR mest på musiken, engagerar mig inte så mycket annars... Är skitdålig på artister och låtnamn och sånt, och oftast lyssnar jag aldrig på radio heller, så jag har aldrig nån koll på ny musik... Detta är alltså min ursäkt...
Men nu har jag ju köpt en köksradio, och försöker ha radion på så mycket som möjlig i bilen, så det blir bättre!
C blev rent av förvånad en dag när jag kunde en låt som var alldeles ny... Haha!
Och ett till plus som kommer av detta, är att man ofta hör nyheterna, och håller sig lite up to date där...
När stormen Gudrun drog fram över södra Sverige så hade jag ingen aning om omfattningarna. Min kunskap om det den första veckan typ var "Det har visst blåst lite söderut..."

Nähä, social var ordet, och nu är det ju Sveriges fulaste hem och sen specialavsnittet av Svenska Hollywoodfruar.

God kväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback