Hej!

Hopp!
Oj, vad det stannade till nu... Vad hade jag tänkt skriva??
Vet faktiskt inte....

Men Erik på idol är ju väldans bra i alla fall, tur att han gick vidare.
Rabih, nja, har han förändrats nåt alls sen han började??
Känns som om han hänger kvar tack vare sin autogrejs... Vibrationerna i rösten... Kommer inte ihåg vad det heter... Inte för att han är dålig på att sjunga....

Jaja, ikväll blir det nog pump, även om det känns som om jag skulle kunna hoppa över den, men annars blir det ingen pump förräns nästa torsdag, lite väl länge. Och dessutom har jag ju tjatat med I oxå ikväll, så jag må ju kanske gå.

Näe, kan ju inte sitta och skriva massa tråkigheter, är väl ingen som vill läsa det...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback