Nu är det fredagsmys!

Igen!!
Denna vecka har bara swischat förbi!! Sånt är helt OK.
Idag blir det ju som sagt middag på Näset, har ignen riktig koll på när, men det är ju lätt att ta reda på...

Har ringt och bett E fixa bilen oxå, måste göras omgående. Imorse när jag åkte ner på jobbet så sa det
"DODONK!!!" där bak i bakdäcket. Vad det var har jag ingen aning om, men när jag tryckte på bromsen försvann det, och sen kom det inte tillbaks, men det kan ju aldrig vara bra. Typ bromsbackarna som följde med däcket ett varv runt eller nåt... Hoppas inget mer gått sönder bara...

I helgen annars väntar..... ja, tror inte vi har så mycket planer.
Jag hade tänkt titta på filmen om Coco Chanel, man fick med den om man köpte Plaza kvinna, och en liten flaska med Versace´s nya parfym Versence. Och lätt som man har att falla för frestelser så följde den med hem en dag.

Blir nog en tjejkväll med U imorgon kanske. Bara att locka E och B med tv-spel, så ska väl det vara lätt fixat!

Hon var vacker...

Och sen väntar väl kanske lite höstsstädning på gården tror jag, och rens i förrådet...
och lite höstkort skulle ju tas...
Apropå det...
Ibland fungerar hjärnan lustigt.. Var hos syster igår, och skulle ta med mig min kamera hem därifrån.
Och sen när jag ligger på soffan hemma så tänker jag "Ja just ja, ska ju ladda batteriet till kameran oxå."
Men glömmer bort igen, och imorse, i halvsömn kommer jag på det igen. Men då funderar jag en stund längre, och undrar om jag verkligen fick med mig kameran hem... Vilket jag kommer fram till att jag inte gjorde...
Jag hade ju glömt den där... Men det kom jag inte på, på kvällen, då trodde jag verkligen att jag fått med mig den.. Senilo eller vad??

Mina muskler skriker idag efter syre, räcker att resa sig från en stol så bara bränner det till i dem, är ingen riktig träningsvärk än, bara syrebrist tror jag. Får försöka hinna med en promenad idag...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback