Sol!

Kors i taket! Idag har solen ärat oss med sin närvaro!
Man såg BLÅ himmel och GUL sol, helt fantastiskt!!!
Man kände kroppen suga i sig energi!!

Med den klara himmelen kommer kallgraderna, och termometern visar redan på minusgrader.

Men jag skulle nog ändå vilja gå på promenad, men det är hiskeligt mörkt oxå...
Hmm...

Ikväll blir det i alla fall Grey´s hos U och B, ska kanske gå dit.
Men det är ju sååå mörkt... Hmm... =)

Och imorgon har jag kortdag, undra vad jag ska hitta på då??
Då kommer ångesten, ska jag vara hemma själv? eller ska jag umgås med nån vän? vilken vän isåfall?
ska jag hälsa på momma?


Ja, det är ju den stora frågan... Har i alla fall plockat ihop återvinningen, så det blir ett kort besök dit först i alla fall...

Nähä, här stog det ju inge matnyttigt...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback