Undra om

jag har 31 st läsare. Nu är det 31 st enskilda läsare som varit in fyra dagar i rad. Varken mer eller mindre... Iofs så tror jag det är många nattsuddare, då statistiken brukar stiga mycket över natten...
(Mellanrum, blev Chrome idag igen...)
Var ej det jag skulle skriva...
(Mellanrum)
Nu är i alla fall middagen avklarad, och vi ligger i soffan med paltkoma nu...
Har ätit jättegod mat!! Verkligen hur gott som helst!
Sen spelade vi lite spel, Rita och gissa, kan ju blir riktigt skoj, och svårt!! Sen blev det Barnyatzy, på V´s begäran.
Och tända ljus överallt. Mitt i spelandet blev det kaffe och efterrätt, snuskigt god philadelphiatårta med smarties.
Och paltkoman blev ett faktum. Nu är man lagom sömnig och klockan är bra precis elva.
Nu slötittar vi på tv, nån film med Chris Tucker och Jackie Chan, alldeles lagom att titta på när man inte orkar anstränga sig så mycket, det känns skönt att man haft en väldans trevlig kväll med B och U, och ändå blev det inte så sent. Det är såhär helgkvällar ska avnjutas, med god mat, trevligt sällskap och lagom jobbiga aktiviteter.
(Mellanrum)
Har ni gjort nåt skojigt i helgen?

Puss, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback