Ungkarlsmiddag..

Orkar inte laga mat... Blir bara att hacka...
Är inge kul att laga middag till sig själv.
E och V har varit till stan idag, på sjukhuset, igen...
V har haft ont i revbenen till och från och nu hade det blivit konstant, så de fick fara in.
Men de hittade ingenting, vilket ju är bra, men man undrar ju varför han har ont...
Och det blev ingen promenad heller... Och nu är det kolsvart...
Argh, vad jag blir arg på mig själv!!
Imorgon jobbar jag till 17.30, sen är det förläsning mellan 17.30-20.30, blir lite stressigt, och man lär ju va grymt trött!! Man får hoppas på att det är nån riktigt bra föreläsare!!
Jaha, ikväll då, hemma med E och V eller ska jag åka till U och kika på Grey´s??
Ständig fråga, som oftast slutar med att jag sitter hemma...
Får fundera lite medans jag tar en runda inne på king.com...
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback