Det blev ingen

överraskningsmiddag då E kom hem före mig. Eller kom på byn i alla fall, fick hämta han när jag handlat...
Men middag blev det ju ändå, och cheesecake och blommor och så..

Nu ligger vi soffan, mätta och belåtna. Har hyrt film, nya Wallander, Cellisten hette den.
Så ikväll blir det mys och pys i soffan!!


Sen har vi helgen helt öppen för äventyr. Har inte planerat en sekund av denna helg.
Fast jag antar att vi nångång under helgen ska besöka svärföräldrarna som äntligen landat på svensk mark, och runt åtta snåret ikväll ska de befinna dig i Hammarstrand igen.
Antar att de är mer än nöjda över det...

Åsså nån promenad ska man väl hinna med.
Funderar på att försöka mig på att springa igen då smärtan i benen försvunnit helt och varit bra i nån vecka.

Vad ska ni göra i helgen då??
Tycker det varit lite tyst i kommentatorsfältet på sistone, fast enligt statistiken blir ni bara fler och fler som hittar tillbaka hit...

God kväll på er kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback