Full fart igen!

Eller är kanske inte helt hundra, men betydligt piggare än igår i alla fall.
Så nu finns det inga tvivel, det blir pump ikväll!!

Lite lat i soffan bara så återhämtar sig kroppen sig självt, kanonbra!!
Får se vad som händer sen då, om jag tränar bort resterna av förkylningen, eller om den kommer bryta ut helt. Hoppas på det förstnämnda. Har varit så lat på slutet, inte en enda promenad eller träning alls sen i torsdags, inte bra!!

Och imorgon är det kurs i stan ända tills fem, vilket innebär att jag inte är hemma före halv sju i alla fall...
Får sen om man hinner nån promenad då...

Ikväll blrjar rensningen på Idol.
Årets startfält för slutaudition i Stockholm. Foto: TV4
Missade ju lite prgram där andra veckan, så jag hann ju aldrig lista mina IDOL-tips...
Men för att nämna några som jag sett, som jag tyckte glänste lite extra, (av de jag lyckats se alltså)
så var det

  
Camilla                                      Alexander                                 
 
Rabih                                               Nicolle

Men att Nils fortfarande går hem hos juryn fattar jag itne.
Jag tyckte inte han var bra förut, och han har inte blivit bättre, och han är absolut inte rolig heller...
Eller är det jag som är humorbefriad?? Jag fattar inte!?!?!



Den som lever får se...

Hade!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Nils är ju den skönaste människan som går i ett par skor! ;D

2009-09-22 @ 19:17:38
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: c

Men Helena! Där är ju killen jag pratade om..

2009-09-22 @ 21:27:20
Postat av: c

Alexander...

2009-09-22 @ 21:29:16
Postat av: Helena

Ja, jag anade att det kanske var han...

Ja, vilken röst, skitduktig!!

2009-09-23 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback