Gääsp!!

Uschiamej vad jag är trött!! Har gått runt på jobbet och gäspat halva dagen, fattar inte vad det är!!
Sover lagomt mycket på nätterna, och är inte vaken sent... Gör inget övernaturligt superjobbigt heller...
Mysko, kanske måste inhandla nå vitaminer...

Så vad gjorde jag igår då??
Jo, putsade klart alla fönstren och bytte resterande gardiner på nedervåningen, så nu är det bara the top floor kvar... Skönt!! Och städandet blev väl inte heller så helt detaljrikt som jag tänkt, men det är även skönt där att ta lite i taget. Ska rensa i lite mer skåp tänkte jag, så man får väl ta nåt skåp om dan.

Sen så fick vi ju besök, från Lidingö. Supertrevligt, barnen körde fyrhjuling med V, en riktig hit!!
Och så fika vi, hade till och med bakat sockerkaka. Så himla enkelt och gott!!
Fast egentligen tycker jag smeten är godare än själva kakan.
 
När jag gick i ettan på gymnasiet så brukade vi, I som jag bodde med, göra sockerkakssmet och äta den som den var... Smaskens!!

Sen tog jag och E oss ett första dopp i badkaret, för i år höll jag på att säga, men för hösten i alla fall. Blir ju inte så man badar på sommaren, då vill man ju hellre vara ute och bada...
Det var så himla skönt!!

Nu ska jag nog hem och sova tror jag, känns som om jag kommer att däcka... Fast en promenad skulle inte sitta fel heller, eller kanske yoga rent av, eller varför inte både ock??
Imorgon blir det i alla fall body pump, om det finns nån ledig plats åt mig!!

Jo, såg de sista minutrarna av Idol oxå, men eftersom de avr så få så har jag inga direkta kommentarer, förutom att den dära Jon var jäkligt bra, honom får man nog räkna att se mycket av under hösten...

Näe, hem med sig!!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback