God dag!

Pjuh, är lite yr i dag...
Hade en fantastiskt rolig kväll igår!
Mycket bättre än vad jag trott. Trodde det skulle bli väldigt stelt och så, eftersom det enda man har gemensamt med många är just att man gått i samma klass. Men icke, alla pratade helt naturligt med varandra på en gång. Visst lite stelt innan alla blivit varma i kläderna, men sen var det full fart. Vid middagen var det sån hög ljudnivå att man knappt hörde vad de mittemot sa, och då var vi bara 25 pers.
Det märktes knappt att nästan 2/3:e delar saknades.

Och jag höll ut ända till halv tre, tror jag klockan var när jag for hem. Men då var jag trött..

Idag blir det nog rätt lugnt, V ville snickra, så det lkutar åt en trädkoja tror jag.
Och det känns som lite friskluft vore bra, ska fortsätta med syrenen tror jag.
Sen kanske lokalen från igår ska städas oxå, kanske måste hjälpa till lite där...

Men ikväll blir det soffan i alla fall, de ensamma mammorna ska ju dejta ikväll igen..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback