Hallå!

Sitter nu och väntar på att familjen ska bli klar, så vi kan dra vidare till kräftkalaset, där vi oxå ska sova över i deras gäststuga.
V fullkomligt älskar deras gäststuga. Jättekonstigt är det, men sen första gången han såg den har han varit kär.
Första gången vi sov där var typ enda gången han har gått och lagt sig alldeles självmant, för han ville så gärna sova. Och vi ställde in en "barnvakt" för vi tänkte att han kan ju blir ledsen eller nåt, ligga där ute alldeles själv i mörkret. Men det hade inte varit några problem alls, han tyckte det var supermysigt!! Och det första han gör varje gång vi åker dit och hälsar på, är att springa och kika in i stugan så allt står rätt till!
Och när han är ute och leker i "lillhuset" vi har på gården, så säger han saker som " vi skulle kunna ha ett bord och några stolar här ute, som det är på S gäststuga"...

Han är rolig den pojken...
Ska se om jag kan fota den fantastiska stugan så ni får se den...

Annars har dagen avlöpt ungefär som planerat...
Bakade pajen, tog promenaden, duschade och for ner till systersonen och ska som sagt fara iväg nu...
Så nu syns vi inte förräns imorgon, och då blir jag gräsänkling oxå...

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Mor

GräsÄNKLING??? Gräsänka kanske!!

2009-09-13 @ 08:37:17
Postat av: Helena

Såklart är det änka... Vet inte varför jag hela tiden tänkt änkling?? Kom på häromdan att det blir ju änka, men ändå skrev jag änkling... Förvirrad...

2009-09-13 @ 12:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback