"Jag vill också ha leggings!!"

Sa E häromdagen...
Haha, lät ganska roligt tyckte jag...
Men sen så förstod jag ju att han inte bokstavligt talat menade att han ville ha ett par leggings, utan att han skulle vilja ha nåt klädesplagg för killar, som är fint men ändå skönt...
För vi skulle hälsa på några vänner och sen fara till stugan, så jag drog på mig leggings och en tunika, det funkar ju om man ska hälsa på nån ocg vara lite mer uppklädd än hemma, samtidigt som det är jäkligt skönt att ha på sig!!

Leggings åt männen??

E har ju bara mjukisbyxor, som man kanske inte gärna har på sig när man hälsar på folk (även om han hade fått det för mig om han velat), de är ju inte så snyggt. Och sen finns det ju jeans, vilka inte alltid är så bekväma att ha, men funkar om man åker bort...
Så det är ett litet dilemma där för killarna, man kanske skulle uppfinna nå mellanting.
Det finns ju chinos också, men de hör väl kanske mer till finbyxor, inte så avslappnat, och cargobyxor är väl kanske inte heller så himla sköna. 
vs vsvs
Mjukisar                         Jeans                  chinos                     cargo??

Vad ska de stackars männen ha på sig??
         
I och för sig så är ju cargobyxorna kanske de mest användbara, men E äger inga såna, han kanske må ta och investera i ett par...

Nähej, tillbaks till jobbet...

Hej!

 

Kommentarer
Postat av: Paulin

Men Anders påstår att det finns leggings för män? ;D haha. Men man kan ju bara tänka sig hur det skulle se ut om killarna börjar dra på sig tights...då skulle de se ut som cirkusartister eller nåt ^^

2009-09-07 @ 13:34:18
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Är det sant??

FAast näe, jag håller med, skulle nog garva riktigt bra om E kommer med ett par leggings på sig...

Han kanske får låna några av mig först, innan han slår sig in på att köpa några egna... =)

2009-09-09 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback