Mitt liv som Gräsänka Dag 1 del 2

Jaha, då var man hemma igen då...
Alldeles ensam...
Klart att det inte är så kul att komma hem till ett tomt, mörkt hus...

Men det är ingen som ätit upp mina vindruvor i alla fall... =)

Och nu kan jag titta på tjejfilmer på tv:n samtidigt som jag bloggar, utan att nån tycker att de borde ha rätt till tv:n eftersom jag sitter vid datorn...

Imorgon ska i alla fall syster bjuda på middag gentemot att jag är barnvakt medans hon skulle på nån föreläsning.
Syrrans sambo jobbar ju på samma ställe som E, så han är oxå borta i Gävlet, som V kallade stället...
Närmare bestämt Axmarby hette stället tror jag...

Jaja, men då ska jag väl ägna mig lite åt Notting Hill då...

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Visst är det härligt att kunna kolla på tv och surfa samtidigt, utan nån som klagar......;)

2009-09-13 @ 22:47:55
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback