Nu kanske ni tror att jag varit bakis idag...

...och bara slösat bort en dag i soffan...

Men så är inte fallet...
Visst var jag trött, sov till elva-halv tolv, sen klev jag upp och käka frukost och sen drog jag med mig E på promenad, långpromenad blev det, 1,5 timme var vi ute, vi gick väl inte supersnabbt men...
Vi gick dit vägen bar oss...

Med faror som hotade... (Eller Äckelfamp som en liten, blond brud säger...)

Och en utsikt som förförde...

Skogen var bedårande...

Och på samma gång bedrövlig...

Men ner tog vi oss, och elefanten låg kvar där den brukar...

Sen blev det handling, dusch och fix innan middagen hos Mor och Far!
Och nu är vi ganska nyss hemkomna från den...

Så nu ska jag hänga lite tvätt, i pausen från Ensam mamma söker som börjar precis nu.
Och sen blir det chips och dip och Valkyria, film om nånting under andra världskriget med Tom Cruise.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback