Sådär

Då var en 45 min lång promenad avklarad och smärtan i benen tillbaka... Förstår inte!?!?!
En tanke slog mig, det kan ju vara så att skorna totalt klappat i hop, så jag borde ju kanske utnyttja min present från E, presentkort på gympadojor, middag och bio. Dessutom kom jag att tänka på 2009 års önskelista, ska kanske inleda den nu med

1. Presentkort på Gå och löp-kliniken i Ösd för gjutning och införskaffande av skoinlägg, detta då mina fötter inte går riktigt rätt på denna jord, kanske det är en bidragande orsak till mina smärtande insidor på smalbenen...
(och nej det är inte benhinnorna. I alla fall inte som det brukar kännas i benhinnorna)

Apropå 2009, har funderat lite över hur man nu kommer att säga, när det slår över till 2010.
Hur kommer man att säga t.ex. årmodellen på bilen, blir det "En 10:a" eller som jag tror jag hörde nånstans "En -010" ?? Alltså nolltio?? Eller måste man säga hela året 2010, tjugohundratio?? Tvåtusentio??

Kanske måste googla detta...
Näe, hittar inget på google heller...

Är det nån som hört nåt officiellt uttal??

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback