Sköna söndag...

Fram tills nu har jag inte gjort mycket...

Käkat frulle, kikat på tisdagens missade program av Idol, bjudit syrran på frulle, då hon virvlade förbi mellan olika förbindelser....
Men nu är det dags att köra igång denna söndag, ska ta och städa the top floor...
Har skjutit upp det länge nog, och då flugorna började invadera i sovrummet imorse igen (dock bara tio kanske, men här finns inte utrymme för snällhet längre) ska jag dammsuga och städa från tak till golv, och utrota varenda liten flugfamilj som fortfarande har modet kvar att bi i vårat hus.
Och så ska jag plantera lite lökar, köpte en påse blandade tulpaner häromdan som jag tänkte slänga ner i rabatten...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback