Bort med gammalt, in med nytt!!

Denna helg har jag den där inspirationen jag saknade förra helgen!!

Vaknade strax EFTER åtta imorse!!
Låg sen kvar och läste och kikade på 24-avsnittet jag somnade till igår.

Nu är frukosten intagen och jag planerar att plantera lite grann idag.
Har inte haft nån ork och lust att plantera nåt tidigare i år, men nu när jag tänker på hur mycket det kommer att kosta att köpa all plant själv, och när vi planterat på jobbet och insett vad kul det är när det börjar växa, så ska jag nog slänga ner lite tagetesfrön i jorden, och kanske nå mer oxå!!

Och rensa lite i de gamla rabatterna oxå ska jag.
Har sett lite knoppar börjar komma upp, så det är väl bäst att ta bort allt de gamla, så det nya får växa fritt!!

Ha en strååålande dag!!
Det ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback