Njutning...



Ett varmt härligt bad med tända ljus och väldoftande badolja med Ylang ylang, grapefrukt och tangerin.
"Den afrodisierande doften skänker känslan av trygghet, främjar avslappningen och hängivenheten. Grapefrukt och Tangerin skänker dig inspiration och livsglädje".
Dessutom lydde jag rådet från Hälsobrunnen Spa, "En stund för dig" att göra absolut ingenting, utan tv, dator, radio eller nåt...
Jag la mig ner, stoppade ner örona under vattnet och det enda jag hörde var mitt hjärta.
Do donk, do donk, do donk...
FÖRSÖKTE låta alla tankar vandra vidare och bara höra hjärtat.
Do donk, do donk, do donk...
Det är svårt, men jag gjorde som vi brukar göra på yogan, och gick igen genom hela kroppen,  kroppsdel för kroppsdel, och till slut var pulsen låg, och mitt enda fokus är hjärtat.

Do donk, do donk, do donk...

Nu sitter jag i soffan i min underbart mjuka morgonrock, och får ont i magen av kvällens avsnitt av Lyxfällan...


God kväll!!!

PS.
Har jag förresten visat er vad E överraskade mig med en dag när jag kom från jobbet, innan han började skolan??
Badrumshylla och duschdraperi!!

DS.

 


Kommentarer
Postat av: Hana

1. Jag längtar tills jag oxå får krypa ned i badet så där!

2. Kul att jag lärt dig nååågonting... :)

2010-04-16 @ 12:57:14
URL: http://halsobrunnenspa.blogg.se/
Postat av: Helena

1.Ja, men det ska väl inte dröja länge!!

2.Du lär mig en massa bra "njuta-av-livet-och-vara-glad-istället-för-att-stressa-och-gnälla" -saker!!

2010-04-16 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback