Skadad!

Hejsan!

Ni kanske har hört det redan, men annars så har jag stukat foten...
Uschiamej, har gjort det måga gånger förr, men aldrig värre än att det gått över på nån timme...
Men denna gången är det värre.
Jag trampade snett igår när jag var på väg in från bilen, det gick inte snabbt, det var inte halt, jag bara vek foten...
Ohyggligt ont gjorde det, vilket jag tror att U uppfattade, som jag hade i telefonluren...=)
Den svällde upp rätt rejält i början...

Men nu är det lite bättre =)

Men jag blir hemma imorgon oxå, sjuksyster K har beordrat vila och högläge, då det fortfarande är svullet och rätt ömt...

Nu ska jag laga mat till min kära plugghäst.
Han har snickrat en bock idag! Duktig! =)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback