TOdilOO!

Så har strax halva veckan gått...

Och än känns det inte så jobbigt att vara gräsänka heller...
Fast jag har ju knappt hunnit vara hemma själv nåt heller...
Den största skillnaden, som jag inte egentligen förväntat mig, eller trott att det skulle vara så påtagligt, är att det ser precis likadant ut hemma när jag kommer hem! Ingen som stökar ner mer än jag!
Inte för att E och V brukar slänga fram grejer bara, (fast nu börjar jag undra) men det är verkligen en lustig känsla, att oavsett vart jag går, så ser det alltid likadant ut hemma!! Bara mina grejer att plocka undan!! Otroligt skönt faktiskt!!! Otroooligt!
Får se bara hur detta artar sig de veckor E och V är hemma, om jag kommer att go bananas när saker smyger fram här och där....

Men det är lite ensamt på kvällarna när man går och lägger sig...
Man går nästan och nynnar för sig själv, bara för att det inte ska vara knäpptyst!
Fast det blir alltid ett go natt-samtal, så då känner jag mig inte helt själv!

Jaja, nog om detta...

Ikväll blir det väl rester till middag, hemmagjord cole slaw och grillad kyckling, passar på med det medans E är borta, han gillar inte riktigt det, och sen blir det promenad, funderar på om det blir ner till svärmor och hem, för hon fyller år. Är brydd om jag kommer att orka gå hem igen.... Känns som om jag kanske måste utmana mig själv lite, så kanske det går!

Osså Grey´s förstås!

Men nu är det back to business!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

De är klart du orkar gå hem! Inga problem! Ett steg i taget, tänk att det är nedför och inte uppför!

2010-04-14 @ 13:32:58
Postat av: Helena

Det är alltså så enkelt menar du?? =)

2010-04-14 @ 15:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback