Torsdag.

Och min "sluta-tidigt"-dag!!!
Drog till Bispan och käka STOR salladslunch på Älggårdsberget med C, lilla T och mina kusinbarns mor.
Mycket trevligt, och god mat!!

Sen blev det kaffe, och en massa bus med kusinbarnen som jag inte träffat på lääänge!!
Superskoj, vi skratta så vi kikna!
Sen ner till C´s syster och ännu mera fika... Ojojoj, såhär kan det INTE fortsätta!!!
Hur kommer det att sluta då??

Så nu blir det motion i alla fall!!! Eftersom det regnade förut tänkte jag ta en runda på cross-trainern, men nu verkar solen kika, och då känns det ju mer lockande med en promenad, även om CT:n känns effektivare...
Hmm, får fundelera på detta...
Middag känns ju inte aktuellt än på nån timme, med allt detta fika!!

När jag gjort allt det jag ska göra tror jag baske mig att det är dags för ett bad, har varit sugen på det hela veckan, men det har som inte blivit av....

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback