Trötter....

Jag och som skulle ha en myskväll igår, bara ligga i soffan och titta på en film...
Ja, i soffan låg vi ju, men strax före åtta slog jag igen mina två blå/grå/gröna...
Totalt utmattad... Trots tappra försök att vara vaken gick det bara inte...
Helt omöjligt....
(mellanrum)
Vid halv elva gick jag upp och la mig, och sov i 10-10,5 timme..
Och ni som kan räkna har då listat ut att klockan då befann sig runt 6.15-6.30 snåret....
Jaha.....
(mellanrum)
Sen låg jag och läste och läste och läste...
Sen blev klockan åtta. Försökte väcka E, han vaknade, men började snabbt att snarka igen...
(mellanrum)
Till slut somnade faktiskt jag oxå om, och sov kanske en timme till, närmare 9.30...
Så nu har jag gjort frukost och just kallat ner älsklingen!!
Får se vad denna dag har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback