Å så var man hemma igen då!

Har haft en kanonhelg i Umeå! Lagom lugn, lagom livad, bra shopping, god mat och trevligt sällskap!
Skönt! Gick bra att köra hem oxå, gjorde det på pricken på tre timmar!! Hade tur med trafiken, för jag körde inte så fasligt fort!
Har hunnit med att fira pappa oxå som har födelsedag idag!
Strax efter att jag anlänt hem for vi dit och fick både middag och tårta, händigt!
Så slapp man fundera över middag.
Och apropå mat så ska ni få se vad smaskigt jag fick innan jag lämnade Umeå!
Kocken kockar!
Smörstekta kantareller på rostat bröd och kantarellsoppa!!
Det var riktigt smaskens!! Och med en skvätt parmesan på!
Parmesan är min nya favorit! Ska alltid ha parmesan hemma från och med nu!
Så gott att bara riva över maten!
Och apropå parmesan så måste jag ju berätta vilken fantastiskt god mat vi fick igår!
(eller fick är väl inte riktigt rätt ord, då den kostade. Men smakar det så kostar det säger de ju, och smakade gjorde det verkligen!!)
Eller näe, det får nog bli imorgon, nu ska jag umgås med älskling och titta på film!
Softa i soffan innan vi hoppar i säng!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback