Dag 18

Tro ni inte på f*n att jag hoppade upp och körde 2x10 min på crosstrainern innan jag for??
Ha, fy f*n va jag är bra!!
Jobbiga var det, både med 30 min igår kvar i benen, och med tankarna i Umeå-packningen och viljan att bara få komma iväg!
Men jag gjorde det!!

Hade dessutom vägning imorse.
Eftersom jag inte kommer att kunna väga mig hemma imorgon.
Och vågen visade på -0,8 kg!! (Och då är det det ju från lördag-torsdag, så inte fullt en vecka!
Här har vi inte gjort så mycket mer än att handla lite, kikat på Ernst och nu är det Per Morberg!!

Hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Juliushilde

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-06-22 @ 09:55:16
URL: http://juliushilde.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback