Dag 23

*4 min uppv
*20 min x-train Nu har jag nog passerat nån barriär, för nu känns det som om jag skulle kunna stå hur länge som helst! Det är jobbigt de första minutrarna, men sen bara flyter det på! Trodde att mina ben skulle vara trötta idag, efter gårdagen, ställde därför timern på bara 20 min, men det gick hur bra som helst! Hade kunnat fortsatt, men så tänker jag att jag inte ska "over do it" så jag ger upp. Kör kanske varannan dag 20 varannan dag 30 min denna vecka, så ökar jag på nästa!
*Armhävningar
*sit-ups
*bendipps
Trodde även att dessa skulle vara tunga idag, men de gick riktigt bra med!
Så himla, himla härligt!
Det känns verkligen bra, och jag känner mig så nöjd med mig själv!
Tänk att jag kan vara såhär bra!!
.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen spendera dagen med C och lilla T!
Känns som om det var evigheter sen jag träffade de sist! T lär ju ha blivit hur stor som helst!
Hon har väl flätor och springer runt huset snart!

Kommentarer
Postat av: Mor

:-)



2010-08-31 @ 13:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback