Dåså...

När allvaret börjar i alla andra ändar av mitt liv så är det väl dags att ta tag i bloggningen lite seriöst oxå då..

Med ett spöandes regn (Tror inte man kan säga så, men nu gör jag det ändå) så känns det faktiskt inte jättejättejobbigt att jobba. Man hade ju inte gjort nå skojigare hemma heller...
Dessutom vaknade jag en kvart innan väckarn ringde imorse, tror inte att oddsen för att det skulle hända var så lovande... Men det gjorde det...
Och trots att vi sov till halv ett igår, så satt både jag och E och gäspade i soffan igårkväll vid tio...
Trots detta så såg vi på film, rätt ruskig, lite halvbra.
Ingen oscarvinnare, men det gick att se den i alla fall, och spänningen steg rätt bra en par gånger.
Case 39 hette den med Renée Zellweger i huvudrollen.

och en alltid lika snygg Bradley Cooper i en biroll!
Bradley Cooper
Sen somnade vi utan problem!
Eller jag gjorde det i alla fall, vet inte hur det gick för E, han brukar ju kunna vara uppe och springa mycket på nätterna utan att jag märker det.

Och idag ska jag ta tag i livet igen!
Crosstrainern, here I come!!
Önska mig lycka till, håll tummarna och pusha på mig utav tusan så ska jag greja!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback