Det finns fortfarande sommar!!

Har varit upp till stugan!!
E och G har fiskat, och jag skulle ligga i solen på bryggan, svettas och bli badsugen!!

Men.... Min plan gick inte riktigt i lås om jag säger så...
Bryggan fanns där, och solen fanns där, bara inte riktigt på samma ställe....
Men vad gjorde väl det?? Vackert var det, och jag var ju redan på plats!
Och efter lite velande, så hoppade jag i vattnet, och badade en bra stund!
Nybadad hade jag en lite fotosession med mig själv.
Det händer inte ofta, men om det ska finnas några som helst bevis på att jag överhuvudtaget levat så får man ju göra det själv!
Lite besök fick jag dock!
De simmade nära ända tills kameran börja knäppa, då simmade de åt andra hållet!
Här satt vi sedan och fikade, lite slagsida, var en liten utmaning rent av att dricka kaffet där uppe!
Sa jag att det är vackert??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback