Filmkväll!

Ikväll ska E skruva med bilen, och jag känner för att krypa upp i soffan med mig själv under en filt, med en enormt stor kopp te, tända ljus och nå riktigt bra filmer!!
Har spanat in några på Time, och det finns några som jag är riktigt sugen på att se!



Nån som sett nån av de och kan rekommendera??

imorse blev det förresten lite bråttom, och vägningen glömdes bort, så det blir väl kanske ikväll, men mest troligt imorgonbitti. Känns som mest pålitligt att alltid väga då, att det spelar minst roll om man äter olika mycket olika vägdagar.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: sys

Precious är ju riktigt kanonbra!

2010-08-20 @ 13:25:04
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken tur att jag tog den då!! =)

2010-08-20 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback