Howdylido!

Häromkvällen när vi var iväg och fiskade på den underbart vackra, spegelblanka älven, så råkade jag tappa ner ena årtullen i vattnet. Inte bra!! Som tur var hände det alldeles vid bryggan, så vi vet var den ligger, och det är inte på 5 meters djup!! Dock är det kanske på 1,5 meters djup, vilket innebär att jag kommer att måste bada helt och hållet minst en gång till i sommar!!
Jag kände inte riktigt för att hoppa i efter den då det hände, för klockan var halv elva, och det var inte jättevarmt i luften... Och jag måste säga att de kalla nätterna inte riktigt har gjort mig så badsugen heller...
Känns som att de stackars +18 grader som har varit i älven i sommar snart kommer att sjunka!

Idag skiner solen dock, och det är riktigt varmt i den, så det kanske blir ikväll jag får hoppa i och ta upp den!
Kanske, om jag skyndar mig dit efter jobbet och inte skjuter upp det för länge!

Nån som är sugen på att följa med??

Förresten, har ni provat att sökt reda på den där rygg/bröst gummibanden jag beställde??
Skulle va kul att veta hur det har gått!! Om ni inte gjort det så tycker jag ni ska pröva!!
Se om det bara är jag som är dum!! =)
Kan berätta då, att för mig tog det närmare en timme innan jag hittade igen den!Ryggstöd som ger smärtlindring och bättre hållning - med magneter!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mor

JAG VET!!!!! Hittade det på 10 minuter!!

2010-08-19 @ 19:47:35
URL: http://morma.blogg.se/
Postat av: Helena

Hmm, 10 min!! Det var bra gjort!! Fast jag hittat den, så vet jag fortfarande inte vad de heter!

2010-08-19 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback