Mittwoch

Jaha, så har snart större delen av denna arbetsvecka passerat!
Och eftersom jag är ledig på fredag och slutar vid ettsnåret imorgon är det inte alls många timmar kvar för mig!
Och jag längtar verkligen!!
Ååhh, vad jag längtar!
Ska bli skönt att få komma iväg och bara....komma ifrån!!!
Jag känner att det är läge att komma ifrån en stund!!
.
Ikväll, efter träningen såkart, ska jag hälsa på en vän som har stuga här uppe, och som jag bara träffar väldigt, väldigt sällan... Kanske 1 gång vartannat år....
Fick sms igår att hon är häruppe, så det ska bli skoj!
När vi var små lekte vi hela somrarna (eller förmodligen var det inte hela somrarna, utan bara när de hade semester och var här uppe, men det kändes som heela somrarna!)
Och fast vi inte träffades eller pratade nånting resten av året så märktes det inte när vi träffades, det var som om vi aldrig varit ifrån varandra!

Och dessa kloka ord får avsluta detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback