Nu bråskar det!!

Som söta Selina sa igår!!
Ojojoj, vilket oväder det kom!
Men härligt, mysigt, underbart och lite skrämmande!
Vi var ju i Fisksjön och hade en väldigt trevlig kväll!
God mat, sköna vänner!
Ungefär tre minuter efter att vi kommit tillbaka från kvällsdoppet (tyvärr badade inte jag, men jag ångrade mig rejält att jag inte tog med badkläder!) brakade regnet lös, och åskan tilltog!
Och som det åskade...
Tillslut satt vi vid dörren och bara tittade ut på blixtarna och dundret!
Det var mest mysigt, men när det blixtrade och dundrade samtidigt och strömmen försvann, då var det faktiskt lite läskigt oxå! Tur vi hade fullt med tända ljus!
.
Hittills idag har vi inte gjort mycket. Tittade klart på Wallander-filmen som vi somnade till igår, och ätit frukost. Det är det enda!
Nu blir det till att tvätta bilarna!
Sen kommer K hem och ska firas och hade en önskan om att fiska ikväll.
Så det ska vi väl göra bara vädret tillåter!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback