Recension: Crazy heart

Filmen var riktigt bra igår!
Om man gillar draman alltså, och det gör ju jag!
Bra skådespelare var det ju oxå, och det gör ju sällan skada på en film.
Upplägget var väl inte det nyaste, alkoholiserad gammal avdankad....i detta fallet musiker...hamnar i "skiten" så att säga, hur ska det gå??
Men man drogs med ändå, och på slutet rullade det lite tårar över min kind!

Nu har ag gått och blivit lite sugen att kika på H&M:s hemsida.
Ska INTE handla nåt, men kika kan man ju göra ändå!

Berättade jag det förresten, att de där sandalerna jag beställde, som skulle komma, aldrig kom!!
De stod ingenting på hemsidan när jag beställde ens att de var väntetid på dem, utan de skulle levereras efter 5-7 dagar eller vad det brukar stå.
Och när paketet kom så var de slutsålda!!
Då blev jag lite sur faktiskt!!

Fast nu har jag ju å andra sidan köpt mig ett par andra remsandaler, lujsbruna, eller röda (skinn) är de väl!
Jättesköna, men de är lite smala i klacken, så med mina fötter så går jag såklart jättesnett i de!!
Får se om man kan lägga in nån snesula eller nåt, så jag kan gå som folk i de!
Såhär ser de ut i alla fall!!
Sandal från Skopunkten.com

Nähä, H&M var det!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilka fina skor!!!

2010-08-11 @ 13:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback