Å hej...

Det känns som om man kämpar sig fram, dag för dag, med huvudet knappt över vattenytan...
Känns som om man skulle ha behövt en rejäl långledighet, men tyvärr blir det inte så. Dagen innan julafton blir jag ledig, tack och lov, det känns som om det löser många av mina stressobjekt! Nu har man en dag att ta det lugnt/ordna det sista på i alla fall!!
.
Några grejer har jag faktiskt avklarat och kan styrka från listan
*Brev
*Julkort
*Julgardiner i heela huset
Oj, det blev inte så många.
Det som återstår är väl typ:
*Julgodis
*De sista klapparna, vet nog vad alla är nu, men de ska bara inhandlas
*Slå in alla julklappar, inte en enda är inslagen!!
*Ordna inför Lilla Julafton
*Julpynta
Ja, lite har jag att sysselsätta mig med, och sen kommer ju alla aktiviteter oxå:
*Fredagkväll, Julshow
*Lördagkväll, Lilla Julafton
*Söndag em/kväll, Köruppträdanden
Som sagt....
.
Igår prioriterade jag i alla fall att gå ut och gå medans det var ljust och någorlunda milt!
För att inte tala om vackert!!
Eller vad tycker ni??
.
Men nu har jag i alla fall suttit i soffan en stund, med tända väldoftande ljus och en kopp ingefärste, dock med datorn i knäet...
Så nu blir det sängen med Martin Timell tror jag!
.
God natt!
.
PS, nåt inlägg och Tallinn-resan hade jag oxå tänkt knåpa ihop, men det är inte riktigt prioriterat just nu... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback