Dag 116

Då det inte hänt nåt mera än snurren på magen, ingen feber, inga smärtor, och inga mer akuta toalettbesök så tänkte jag att va fan...
*5 min uppv
*20 min crosstrain, 4:an
*Yoga, 5 A, 2 B och lite andra småövningar.
Även avslappning med relaxmusik... Så härligt att bara ligga helt stilla, på madrassen i ett, förutom musiken, tyst och mörkt hus, och inte göra annat än just slappna av...
Det enda som saknas är Hannas fantastiska, avslutande smekning över pannan med en väldoftande olja...
Den tillför så mycket till avslappningen!!
Men trots att jag inte gått ner nåt denna veckan så är det enda så roligt att yoga, för man känner hur mycket lättare det går och hur mycket mer man orkar med när man är drygt 10 kilo lättare!!
För att inte tala om hur mycket ryggen uppskattar yogan!! Det räcker nästan med 5 solhälsningar så försvinner allt ont ur ryggen!!  Skönt!!
.
Nähä, en sväng igenom duschen så kanske man känner sig lite fräschare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback