Dag 118!!

Haha! Det trodde jag inte att jag skulle få skriva!!
Hade ju satsat på en promenad men jag har fan inte tagit mig utanför dörren idag!!
Trist, för jag ville verkligen gå men det blev sent och det blev mörkt och E ville inte följa med så då blev det ingen promenad...Däremot hoppade jag upp på crosstrainern!!!!! 19.50 på söndagkväll hoppade jag upp på crosstrainern!!!
(Stort tack ska kakorna som jag stoppat i min mage ha för att jag hoppade upp dock!!)
*5 min uppv
*25 min crosstrain mest på 4:an!!
Ställde timern på 20 min först , men tänkte att jag skulle slita lite mer så jag ställde den på 30 till men gav upp efter 5... Så 25 blev en kompromiss!!
.
Trots att jag misslyckades idag med ätandet så gick det bättre igår!!
På Birsta tog jag gravad lax och kokt potatis istället för fläskytterfilé med pommes och bea som jag tänkte först och som E åt!! Och när viå t middag tog jag Pasta carbonara (OK, inte det nyttigaste pga grädde och bacon, men bättre än pizza??) istället för pizza som E och V åt! Och jag smakade inte en enda lördagsgodis, trots att det fanns alldeles framför näsan på mig och goda oxå!!
(Och OK en kaka tog jag till kaffet sent på kvällen men bara en!
.
Så lite bättre går de men inte idag som sagt...
Julen ställer till det!! Men bara jag håller i träningen kanske, till och med måste träna mer än annars så kanske jag klarar julen utan att gå upp alltför mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback