Dag 119

*Promenad runt Hammarn i väntan på möte.
Och det skulle ha slutat här, eftersom jag hade möte till halv åtta så jag tänkte att jag inte skulle orka..
Men då kände jag i bilen på väg hem att njao, 20 min ska jag väl klara i alla fall!! På crosstrainern alltså!
Sen efter
*5min uppv
och jag skulle ställa timern igen så funderade jag: Vad ska jag ställa den på nu då??, Jo vi tar
*30 min crosstrainer. 25 på 3:an, heeelt utan paus, gick huuuur bra som helst och de sista 5 på 5:an!
Lite yoga på det här då tänkte jag, men kände att det var längesen jag gjorde nå styrketräning, så då blev det
*armhävningar, fler än jag nånsin orkat i rad tidigare!!
*hoover
*rygglyft
*sit-ups
*ben-dipps
Och som avslutning och stretch blev det några solhälsningar A och lite mera stretch.
.
Vilken ökning va??? Motför vad jag tänkt!!
Dessutom bjöds det på smörgåstårta på mötet, men åt Helena nån??
Nix, hon gick in på affären när jag var på promenad och köpte en
och åt till middag tillsammans med en halv paprika och några knäckemackor!
.
Duktiga jag!!
Nu blir det dusch och hopp i säng!
Var tröööött imorse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback