Dag 125

*5 min uppv
*40 min crosstrain, men det var lite tugnt idag.
Har varit snorig och lite öm i halsen när vi varit borta, det har nog gnagt lite extra på konditionen dessa dagar jag inte gjort nåt, men med en kort paus så gick det 40 min, även med en dryg reklampaus "uppförsbacke".
*Armhävningar
*Hoover
*Sit-ups
*Ben-dipps
*3  solhälsning A och lite mera stretch
.
Imorgon slutar jag tidigt, så då blir det mera träning, förhoppningsvis även, i alla fall en kortare, promenad också.
Oj, vilken invecklad mening det där var, men ni kanske förstår ändå?
Sen blir det julstök här hemma, då min tid sakta men säkert rinner ut...
Julklappsinslagning, sista gardinerna-upphängning, lite julpyntning och tvättning står på schemat!
.
Men då är det bäst att jag sover nu så jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback